YVY la fée urbaine!

Sărbătorim lansarea noului shop YVY cu TRANSPORT GRATUIT în România! Și nu uita să îți accesorizezi geanta cu un breloc tres chic!

Shop now

Intrebari frecvente

Întrucât lucrăm în mare parte conform cerințelor răspunsul este DA! Însă în limita stocului de piele disponibil sau posibilității de achiziție a nuanței dorite în cazul în care nu o avem. În fabrica noastră veți găsi peste 800 de nuanțe și texturi diferite de piele. Fie puteți veni la showroomul notru pentru a alege împreună cu consilierul nostru sau dacă nu aveți această disponibilitate vă vom trimite imagini cu pielea din stoc conform cererii solicitate. Vă asigurăm că împreună cu consilierul nostru veți face alegerea perfectă și vi se vor recomanda doar piei care se potrivesc modelului solicitat. Puteți plasa comanda pe orice nuanța disponibilă pe shop și scrieți la mențiuni că ați dori o altă culoare. În momentul recepționării comenzii, consilierul nostru vă va suna pentru a stabili toate detaliile. Această opțiune adaugă un cost la prețul genții de 200 de lei.
Sunt unele modificări care se pot face. Unele implică anumite costuri suplimentare și altele nu. În principiu, se pot înlocui mânerele de umăr ale genților, dacă spre exemplu vă place mai mult mânerul lung de la un alt model decât cel ales sau îl doriți din lanț în loc de piele. Mai există și varianta de a achiziționa extra strips pentru geantă, din secțiunea dedicată.
Puteți face acest lucru pentru aproape toate modelele noastre. Aveți optiunea de a alege între auriu și argintiu. În momentul plasării comenzii scrieți în chenarul cu mențiuni ce nuanță a accesoriilor vă doriți. Această opțiune nu generează costuri suplimentare.
Pentru a veni în întâmpinarea acestei cerințe faceți click aici. Am conceput un filmuleț demonstrativ care să vă ajute. În situația în care tot întâmpinați probleme vă rugăm să contactați un consilier la numărul de telefon +40748880336.
Da, poți face acest lucru. Avem mai multe opțiuni: - poți alege să îți imprimăm pe piele inițialele, în orice zonă dorești. Această opțiune îți generează un cost adițional de 49 de lei. - poți alege să îți scriem un mesaj personalizat pe o plăcuță metalică pe care noi îl încorporăm foarte frumos în interiorul genții. Această opțiune îți generează un cost suplimentar de 99 de lei. Aceste tipuri de personalizare sunt foarte apreciate , mai ales cand oferiți un cadou. Atestă faptul că v-ați gândit din timp la persoana respectivă și la cadoul oferit. În momentul plasării comenzii va trebui să bifezi opțiunea de personalizare.
Sigur că da, putem transforma orice model din colecțiile noastre . Un SMARTBAG este indispensabil în era în care trăim, când depindem de tehnologie. Acest sistem este marcă înregistrată YVY și a fost lansat oficial în febriarie 2015. În momentul plasării comenzii va trebui să bifezi opțiunea de SMARTBAG, aceasta opțiune îți generează un cost suplimentar de 149 de lei.
Gențile YVY sunt concepute urmărind întotdeauna funcționalitatea și cerințele persoanelor care ne poartă brandul. Ele au o compartimentare foarte bună, buzunar pentru telefon, carabină în care să vă prindeți cheile ca să nu le mai rătăciți prin geantă, despărțitură cu fermoar plus alte buzunare adiționale. Dacă doriți ceva special puteți spune consilierului nostru și el vă va transmite dacă este posibil să vă facem modificarea solicitată sau nu. Dacă există tarif adițional pentru modificarea solicitată ți se va comunica și vom avea nevoie de acceptul tău pentru acest tarif. Pentru a lua legătura cu un consilier YVY vă rugăm sunați la +40748880336.
Gențile YVY sunt puse într-o husă textilă pe care vă sfătuim să o folosiți pe viitor pentru a depozita în ea geanta în perioada în care nu o folosiți. Gențile trimise prin curier vor fi ambalate într-o cutie de carton care protejează produsul în momentul transportului. Gențile ridicate din showroom sunt livrate direct în punga de cadou, gata pentru a fi oferite. Dacă doriți ca produsul pe care l-ați comandat cu livrare prin curier să fie ambalat pentru cadou vă rugăm să bifați acest lucru în momentul plasării comenzii și noi vă vom pune o pungă pentru cadou în interiorul cutiei. În geantă veți regăsi și povestea YVY și #tag-urile pe care le puteți folosi atunci când veți face postări cu produsele noastre pe rețelele social media.
Acest lucru necesită un anumit timp de producție întrucât fiecare produs YVY trebuie să îndeplinească anumite standarde de calitate. Termenul de livrare este de 10-21 de zile lucrătoare, uneori sunt situații în care putem livra și în sapte zile lucrătoare. Nu întotdeauna se impune un termen atât de lung. Fluxul foarte mare de comenzi poate să întârzie livrarea produsului, în special în perioada sărbătorilor sau campaniilor însă întotdeauna veți fi înștiințat de consilierii noștrii cu privire la acest aspect. În situațiile în care aveți o urgență și doriți livrarea cât mai rapidă puteți discuta cu consilierul acest aspect și vom încerca să facem tot ce ține de noi ca să vă ajutăm. Pentru a lua legătura cu un consilier YVY va trebui să sunați la telefon +40748880336.
Fabrica YVY se află în România, București, zona Crângași, pe strada Geo Alexandru Ivasciuc nr.1, complex Crângași, intrarea este vis a vis de secția 20 de poliție. Showroom-ul YVY este în același loc cu fabrica YVY.
Tocmai pentru că ne dorim să beneficiați de tot confortul și atenția consilierilor noștri vă rugăm să faceți o programare înainte de a veni la telefon +40748880336. Astfel eviți situația de a se suprapune vizita ta cu a altor persoane și vei beneficia de toată atenția cuvenită.
În acest moment ne poți găsi în magazinul Victoria 46 din Mall Băneasa, București și în magazinul Victoria Gallery din City Park Mall, Constanța. Prețurile produselor sunt aceleași ca și în shopul nostru, poți plasa și acolo comenzi și noi ți le livrăm la magazin.
Dacă faci comanda în shop poți plăti cu card, card avantaj sau poți alege plata la ridicarea din showroom a comenzii sau plata ramburs în momentul în care primești coletul.
Costurile ppt există sau nu, în funcție de situație. Consilierul YVY te va înștiința cu privire la acest aspect și vom avea nevoie de acordul tău pentru a le face. Ulterior aceste costuri vor fi adăugate pe factura finală a produsului, atunci când ți se va livra produsul. Dorim doar să știi că orice produs este făcut special pentru tine, conform indicatiilor tale nu va mai putea fi returnat.
Sigur că da, poți face acest lucru. Va trebui să ne scrii un email cu dorința ta de a returna produsul și motivul pe care să îl trimiți pe adresa office@yvy.ro. Informațiile complete ale politicii de retur conform legislației în vigoare le găsești aici.
Răspunsul este da, în perioada acestor campanii primim foarte multe comenzi și acest lucru poate genera termene de livrare mai îndelungate. Nu trebuie să îți faci griji, prețul va rămâne conform zilei în care ai făcut comanda. Există situații excepționale, atunci când un anumit articol are un număr limitat de produse pentru o anumită campanie însă dacă acel stoc s-a epuizat vei găsi out of stock în shop și vei înțelege că nu mai poate fi comandat la acel preț.
Foarte simplu și rapid, pui produsul în coș, selectezi opțiunile dorite și mergi la finalizare comandă. Dacă întâmpini dificultăți poți să ne contactezi la telefon +40748880336.
Este foarte important să fii abonat întrucât vei fi înștiințat de fiecare dată când ceva nou se întâmplă cu YVY, când avem campanii sau diverse oferte avantajoase. Pentru abonare poți da click aici.

Nu ai gasit răspunsul?